V EU lani s spletnimi oglasi najpogosteje iskali vodje prodaje, trženja in razvoja

Delodajalci v državah EU so lani s spletnimi oglasi najbolj množično iskali vodje prodaje, trženja in razvoja. Sledilo je povpraševanje po delavcih v predelovalnih dejavnostih in ostalih delavcih v prodaji, je razvidno iz podatkov Evropskega statističnega urada Eurostat, objavljenih pred nekaj dnevi.

V EU lani s spletnimi oglasi najpogosteje iskali vodje prodaje, trženja in razvoja

Stopnja spletnih oglasov za vodje prodaje, trženja in razvoja je bila leta 2023 26,6-odstotna, stopnja oglasov za delavce v predelovalnih dejavnostih 22,4-odstotna, stopnja oglasov za ostale delavce v prodaji pa 17,6-odstotna.

Delodajalci so s spletnimi oglasi množično iskali tudi poslovodje v trgovini na drobno in debelo (16,8-odstotna stopnja) in druge pomožne delavce (16,7-odstotna stopnja).

V deseterico na spletu najbolj iskanih poklicev so se po podatkih evropskih statistikov umestili še razvijalci programske opreme in aplikacij; umetniški, kulturni in kulinarični delavci; inženirji brez elektrotehnikov; izvajalci poslovnih storitev ter izvajalci transportnih in skladiščnih del.

Četudi o težavah s kvalificiranim kadrom poročajo tudi v javnem sektorju, kjer primanjkuje zdravstvenih delavcev, učiteljev in drugih javnih uslužbencev, spletni oglasi za te poklice niso bili v ospredju, so zapisali v Eurostatu. "To bi lahko pripisali temu, da takšna delovna mesta pogosto niso oglaševana na spletu," so dodali.

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0