Adidas v prvem četrtletju s padcem dobička
Nemški proizvajalec športne opreme Adidas je v prvem četrtletju zabeležil 310 milijonov evrov čistega dobička, medtem ko je v enakem obdobju lani ta znašal 502 milijona evrov. Razlog za padec dobička v družbi pripisujejo strogim protikoronskim ukrepom na Kitajskem, ki predstavlja enega ključnih trgov za Adidas.
Na poslovanje družbe so prav tako vplivale težave v dobavnih verigah, ki so nastale kot posledica lanskoletnega zaprtja javnega življenja zaradi pandemije covida-19 v Vietnamu. Adidas ima tam namreč proizvodne obrate, njihovo zaprtje pa je družbo stalo 400 milijonov evrov, je oceno družbe povzela francoska tiskovna agencija AFP.
V prvem četrtletju je podjetje zaslužilo nekoliko več od pričakovanj analitikov. Prihodki so na letni ravni zrasli za 0,6 odstotka na 5,3 milijarde evrov.
Medtem ko se je družba v Aziji soočala s težavami, pa je prodaja v Severni Ameriki porasla za 12,8 odstotka na 1,4 milijarde evrov, izhaja iz poslovnega poročila.
Težave v dobavni verigi so najbolj prizadele trge v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki, kar je omejilo rast prodaje v regiji na 9,1 odstotka. Ta je v prvem trimesečju znašala 1,9 milijarde evrov.
Proizvajalec športne opreme se je moral boriti tudi z "znatnim povišanjem" stroškov prevoza in nabave materialov, kar je vplivalo na njegove profitne marže.
Adidas je na račun izbruha koronavirusa na Kitajskem nekoliko znižal napoved letošnjega dobička, ki naj bi se ustavil blizu 1,8 milijarde evrov.