Puma okrepila čisti dobiček
Nemški proizvajalec športne opreme Puma je zaradi večje prodaje in izboljšanega povpraševanja v prvem četrtletju povečal čisti dobiček na 121,4 milijona evrov, medtem ko je v enakem obdobju lani vknjižil 109,2 milijona evrov. Dobiček iz poslovanja (EBIT) se je okrepil za 27 odstotkov na 196 milijonov evrov.
V lanskem prvem četrtletju je dobiček iz poslovanja znašal 154,3 milijona evrov, je spomnila nemška tiskovna agencija dpa.
Prodaja je v prvem letošnjem četrtletju Pumi prinesla 1,91 milijarde evrov, medtem ko je v enakem obdobju lani znašala 1,55 milijarde evrov.
V letošnjem letu Puma pričakuje vsaj 10-odstotno rast prodaje. Dobiček iz poslovanja naj bi po oceni družbe letos znašal med 600 in 700 milijonov evrov, kar je v skladu s prejšnjimi napovedmi družbe, je poročala dpa.