Slovenija krepi prepoznavnost v ZDA s partnerskim sporazumom z Dallas Mavericks

Vlada Republike Slovenije se je seznanila z namero ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, da sklene partnerski sporazum s košarkarskim klubom Dallas Mavericks za promocijo Slovenije na trgu ZDA.

Slovenija krepi prepoznavnost v ZDA s partnerskim sporazumom z Dallas Mavericks

S tem želijo krepiti in povečati prepoznavnost Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia, so sporočili z ministrstva.

Na ministrstvu so poudarili, da Združene države Amerike, ki sodijo med največja in najmočnejša gospodarstva na svetu, predstavljajo za Slovenijo prioritetni trg tako z vidika internacionalizacije slovenskega gospodarstva kot tudi s področja investicij ter turizma.

S partnerstvom ob promociji Slovenije in znamke I feel Slovenia želijo predstaviti Slovenijo, njene edinstvenosti, gospodarske in turistične priložnosti ter krepiti gospodarsko sodelovanje med Slovenijo in ZDA, še posebej z zvezno državo Teksas.

"Ključne promocijske aktivnosti zajemajo promocijsko kampanjo prek kanalov Dallas Mavericks v letih 2022-2027, delavnico slovenskega turizma, poslovno-investicijsko konferenco ter sodelovanje Slovenije na dobrodelnem dogodku Mavs Ball 2023.

Partnerski sporazum bo sklenjen za dve leti in bo vezan na trajanje pogodbe slovenskega košarkarja Luke Dončića s klubom Dallas Mavericks," so zapisali v sporočilu za javnost priministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport.

To bo tudi zadolženo za koordinacijo izvedbe promocijskih aktivnosti, za izvedbo promocijske kampanje za krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije ter znamke I feel Slovenia na trgu ZDA pa Slovenska turistična organizacija.

"ZDA so pomembna gospodarska partnerica Slovenije, odnosi so dobri in razvejani, a obstaja še veliko potenciala za poglobitev medsebojnega sodelovanja na področju gospodarstva in turizma, še posebej ob upoštevanju dejstva, da ZDA sodijo med največje države investitorice v svetovnem merilu. ZDA so se konec leta 2021 uvrščale na tretje mesto med državami, ki so največ investirale v Slovenijo, ob upoštevanju izvorne države lastnika, na 21. mesto po obsegu blagovne menjave ter na deveto mesto po izvozu slovenskih storitev," so še pojasnili na ministrstvu.

Zvezna država Teksas je, kot navaja ministrstvo, drugo največje gospodarstvo v ZDA ter deseto največje svetovno gospodarstvo s 30 milijoni prebivalcev in je znana kot t. i. motor ameriškega gospodarstva.

Pri vsem tem vidijo številne poslovne priložnosti na ameriškem trgu, in sicer na področju avtomobilske industrije, opreme za zdravstveno/medicinsko nego, opreme za varstvo okolja, računalniške strojne opreme in programov, IKT, kemične in farmacevtske industrije in biotehnologije, proizvodnje in obdelave kovin, živilsko predelovalne industrije ter sektorja zelenih tehnologij.

Kar zadeva turistično področje, so na ministrstvu še zapisali, da ameriški organizatorji potovanj poročajo, da se je obseg potovanj v Evropo skoraj vrnil na raven iz leta 2019 ter da se kljub nejasni prihodnosti glede ekonomske situacije povpraševanje za potovanja v Evropo povečuje.

"ZDA so za Slovenijo zelo privlačen turistični trg z odličnim potencialom rasti. V letu 2019 je bilo v Sloveniji zabeleženih največ prihodov in prenočitev ameriških turistov. Leti 2020 in 2021 je močno zaznamovala pandemija covida-19, prvi rezultati za leto 2022 pa kažejo na vrnitev ameriških turistov, saj so nočitve le 18 odstotkov pod ravnijo iz leta 2019," so zaključili.

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0