Pošta Slovenije prva uvedla glasovno asistentko, ki razume 12 slovenskih narečij
Pošta Slovenije je v svojem kontaktnem centru predstavila glasovno asistentko Pio, ki temelji na umetni inteligenci in omogoča naravno komunikacijo v 12 slovenskih narečjih. Gre za prvo tovrstno rešitev v Sloveniji, ki izboljšuje uporabniško izkušnjo, skrajšuje čakalne dobe in postavlja nove standarde v digitalni komunikaciji.
Kontaktni center Pošte Slovenije dnevno prejme več kot 2.300 klicev in elektronskih sporočil. S pomočjo glasovne asistentke se je komunikacija s strankami bistveno pohitrila, saj Pia odgovarja na vprašanja o sledenju pošiljk, cenikih in drugih storitvah brez potrebe po preusmerjanju na druge kanale. Glasovna asistentka je neposredno povezana s sistemom Pošte Slovenije, kar zmanjšuje možnost napak in napačnih interpretacij.
Vodja oddelka Skrb za uporabnike Vanja Belec poudarja, da uvedba Pie prinaša pomembne izboljšave v delovanju kontaktnega centra. Stranke hitreje dobijo informacije, zaposleni pa se lahko bolj posvečajo zahtevnejšim poizvedbam. Umetna inteligenca se nenehno uči in izboljšuje, s čimer se bo natančnost odgovorov še povečala.
Po besedah generalnega direktorja Pošte Slovenije Marka Cegnarja je uvedba glasovne asistentke pomemben mejnik pri digitalizaciji storitev. Pia ni le tehnološka inovacija, temveč predstavlja prihodnost, ki združuje umetno inteligenco in človeški pristop. V kratkem bo integrirana tudi v mobilno aplikacijo MojaPošta, kar bo uporabnikom omogočilo še enostavnejše upravljanje paketnih pošiljk in pridobivanje informacij.