Sancta Domenica postala del blagovne znamke Big Bang

Skupina Big Bang utrjuje svojo prisotnost na hrvaškem trgu, saj bo po dveh letih strateškega partnerstva hrvaška družba Sancta Domenica v celoti poslovala pod blagovno znamko Big Bang. Ta sprememba bo še dodatno okrepila prepoznavnost skupine v regiji.

Sancta Domenica postala del blagovne znamke Big Bang

Preimenovanje sovpada z novim investicijskim ciklom na Hrvaškem. V sklopu širitve je bila v nakupovalnem središču Green Park v Varaždinu odprta najnovejša in tehnološko napredna poslovalnica, ki je postala prva trgovina z novim imenom na hrvaškem trgu. Spomladi bo sledila prenova in širitev poslovalnice v zagrebškem City Center One West, kjer bodo kupci lahko s pomočjo VR očal pred nakupom virtualno doživeli svoje izrisane kuhinje.

Za večjo učinkovitost oskrbovalne verige je bilo v začetku leta odprto novo centralno skladišče v Sveti Nedelji. Logistični center z več kot 10.000 kvadratnimi metri visokoregalnih površin bo omogočil hitrejšo in bolj učinkovito dostavo.

Glavni izvršni direktor Big Bang Uroš Mesojedec je ob tem poudaril, da je Hrvaška v kratkem času postala največji trg skupine. Prihodki so se v treh letih povečali za več kot tretjino in dosegli rekordnih 165 milijonov evrov, število zaposlenih pa se je povečalo za 40 odstotkov. Do leta 2028 nameravajo prodajo na hrvaškem trgu dvigniti na 250 milijonov evrov, skupno pa ustvariti več kot 600 milijonov evrov prihodkov.

Goran Janičijević, izvršni direktor za poslovanje v Big Bang, je poudaril, da so kupci in njihovo zadovoljstvo še naprej prednostna naloga. Vse poslovalnice na Hrvaškem bodo kmalu prešle na novo podobo, Big Bang pa želi ostati vodilni ponudnik sodobne uporabniške izkušnje tako v fizičnih trgovinah kot v digitalnem okolju.

x (35)

Priljubljeno
Vesti

Vse vesti
0