Avtobusnemu prometu Murska Sobota po pritožbi koncesija za prevoze v Pomurju

Ministrstvo je po reviziji postopka za izbor koncesionarjev za linijske avtobusne prevoznike spremenilo odločitev in namesto Arrive za pomurski sklop izbralo AP Murska Sobota, saj Arriva ni dokazala, da lahko izpolni naročilo po pogodbeni ceni.

Avtobusnemu prometu Murska Sobota po pritožbi koncesija za prevoze v Pomurju

Odločitev še ni pravnomočna.

Pri Avtobusnem prometu so za STA povedali, da so odločitve veseli, več o načrtih in razvoju podjetja pa bodo povedali po pravnomočnosti. V skupini Arriva iz Kranja pa so pojasnili, da trenutno odločitev ministrstva za infrastrukturo preučujejo, zato je ne moremo podrobneje komentirati. "Po natančni preučitvi odločitve bomo lahko podali celovit komentar in tudi povedali, kakšni bodo nadaljnji koraki Arrive v tej zadevi," še dodajajo.

Odločitev je objavljena na portalu javnih naročil, minister za infrastrukturo Bojan Kumer jo je podpisal 8. septembra z obrazložitvijo, da je izbran Avtobusni promet s ponudbeno ceno 1,94 evra brez DDV-ja, kot nedopustna pa se zavrne ponudba Arrive s ponudbeno ceno 1,80 evra.

V sklepnih ugotovitvah revizijskega postopka piše, da naročnik sicer ne trdi, da ponudnik Arriva ni zmožen izpolniti naročila po ponujeni ceni, pač pa, da ni dokazal, da lahko izpolni naročilo po pogodbeni ceni, saj iz podanih pojasnil ne izhajajo elementi, na podlagi katerih bi bilo mogoče pojasniti ceno po elementih.

"Iz pojasnil in ponudbe Arrive ni mogoče pregledno in brez pridobivanja dodatnih podatkov za stroškovno ceno goriva, amortizacije avtobusov in dela voznikov ugotoviti, po kakšni metodi in s katerimi podatki ter predpostavkami je ponudnik določil ponudbeno ceno," še piše med drugim.

Na ministrstvu dodajajo, da je naročnik pregledal tudi ponudbo izbranega ponudnika ter ugotovil, da izpolnjuje pogoje javnega naročila, zato jo je izbral kot najugodnejšo.

Glavni argument za zahtevo revizije je bila cena Arrive, ki je bila po prepričanju Avtobusnega prometa dumpinška in predatorska le za območje Pomurja, saj so stroški delovne sile, goriva, amortizacije in drugi stroški po vsej Sloveniji skoraj enaki in nikakor ne velja teza, da je v Pomurju vse cenejše. Pri tem so se sklicevali tudi na strokovno analizo trga koncesijskih linijskih prevozov v notranjem prometu v luči izbire koncesionarjev. Povsod drugod po Sloveniji je bila ponujena cena enotna, 1,95 evra za kilometer, izjema je le obalno-kraško območje s ceno 1,94 evra.

Pri Arrivi so vse očitke Avtobusnega prometa zavračali in trdili, da je ponujena cena oblikovana na podlagi ekonomskih in prometnih analiz in izkušenj ter da je ekonomsko vzdržna. Poleg Avtobusnega prometa in Arrive je tretji koncesionar za linijske avtobusne prevoznike v državi Nomago.

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0