Ljubljanski dostavljavci hrane s številkami za lažje prijave prometnih prekrškov

Kurirji pri dostavnih podjetjih Wolt in Glovo bodo v Ljubljani odslej nosili posebne številke, na podlagi katerih jih bo lažje prijaviti v primeru kršitev prometnih predpisov, je na današnji novinarski konferenci pojasnil ljubljanski župan Zoran Janković.

Ljubljanski dostavljavci hrane s številkami za lažje prijave prometnih prekrškov

S tem želijo povečati prometno varnost v mestnem središču in odgovoriti na pritožbe meščanov.

Župan Mestne občine Ljubljana je vesel, da so prišli do dogovora s podjetjema, ki imata v Ljubljani največ dostavljavcev hrane. Po njegovi oceni izjemno veliko kurirjev v mestnem središču krši cestnoprometne podpise, dnevno na občini prejmejo med tri in deset pritožb. Posebej veliko pritožb prihaja s Čopove ulice ter Hribarjevega in Cankarjevega nabrežja, je pojasnil.

Vsak dostavljavec omenjenih podjetij bo imel odslej svojo lastno številko, ki jo bo namestil na vidno mesto. Dogovor je začel veljati z današnjim dnem, je dejal Janković. "Nihče nikomur ničesar ne jemlje, še posebej ne mestna občina ter Wolt in Glovo, temveč gre za red, ki ga je treba spoštovati," je bil jasen.

Na mestni občini po besedah Jankovića stremijo k temu, da pešcem, predvsem starejšim in otrokom, omogočijo varnost. Kar nekaj je bilo po njegovih besedah tudi že nesreč, pri čemer je Janković prepričan, da imajo tako občina kot podjetji isti cilj.

Da je skupni cilj pobude varen promet za vse prebivalce in dostavljavce, sta se strinjala tudi direktor slovenske veje Wolta Clemens Brugger in regionalni vodja za kurirje pri podjetju Glovo Blaž Marolt.

Kot je zagotovil Brugger, velika večina njihovih dostavljavcev hrano dostavlja pravočasno in brez kršenja prometnih predpisov, s tem projektom pa bo mogoče identificirati peščico kršiteljev. Ob tem je spomnil, da naloga podjetja ni kaznovanje kršitev prometnih predpisov, to bodo še naprej lahko počeli le pristojni organi.

Marolt je ob tem pojasnil, da se bodo z večkrat prijavljenimi kršitelji pogovorili, če se bodo pritožbe nadaljevale, pa bodo z njim prekinili sodelovanje.

Tudi Janković je opozoril, da kršitelja ne bo mogoče sankcionirati, če ga policija oz. redarstvo ne ujamejo pri kršenju predpisov. Sama prijava na podlagi kurirjeve številke za naknadno kaznovanje ne bo dovolj.

Pojavljajo se sicer pomisleki, da bi se finančni položaj dostavljavcev lahko zaradi novih pravil poslabšal, saj je višina plačila odvisna od števila opravljenih dostav. "Če se nekdo drži dogovorjenega, ne vem, zakaj bi se mu stanje poslabšalo," je glede tega dejal Janković. Tisti, ki oceni, da dostava ni ustrezno plačana, gre lahko delati kot natakar, je dejal.

Dostavljavce, ki menijo, da nova rešitev ogroža njihov zaslužek, pa je pozval k predstavitvi boljših predlogov.

"V kolikor ti dostava ni všeč oz. misliš, da zanjo nimaš dovolj časa, jo lahko zavrneš, tako da ni potrebe po hitenju," je povedal dostavljavec Tom Borkovič. Če bi rešitev s številkami pomenila dokončno ureditev situacije, bi jo dostavljalci z veseljem sprejeli, čeprav imajo tisti na motorjih že registrske številke, je pojasnil. Sicer je prepričan, da dogovor ne bo v celoti rešil zadeve, bo pa pripomogel k zmanjšanju števila kršitev.

Po besedah Jankovića bodo na podlagi števila pritožb in podatkov pristojnih organov razmislili o nadaljnjih korakih.

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0