Obvoznica mimo Mosta na Soči korak bližje izvedbi

V okviru javne razgrnitve so strokovnjaki na torkovi javni predstavitvi podrobneje predstavili projekt obvoznice mimo Mosta na Soči.

Obvoznica mimo Mosta na Soči korak bližje izvedbi

Krajani so imeli največ pripomb na severno krožišče pri Modreju. Vrednost del je ocenjena na nekaj manj kot pet milijonov evrov, začeli pa bi jih lahko leta 2027. Javna razgrnitev poteka do 3. februarja.

Predvidena trasa obvoznice, ki bo prometno razbremenila Most na Soči, je dolga 720 metrov in večinoma poteka skozi 420 metrov dolg predor. Na južni strani predora je priključevanje na obstoječo cesto predvideno enosmerno v smeri Ljubljane z izjemo možnosti dostopa intervencijskih vozil tudi iz smeri Idrije proti Mostu na Soči, na severni strani predora pa se obvoznica na obstoječo cesto proti Tolminu priključi s peterokrakim krožnim križiščem.

Prav na slednji del leti največ pripomb. Predvsem prebivalci Modreja menijo, da bi bil poseg v prostor tam prevelik. Predsednik Krajevne skupnosti Most na Soči Matej Loncner je poudaril, da si krajani obvoznico želijo čim prej, saj bo omogočila razvoj kraja, vseeno pa pristojne pozivajo, da vnovič preverijo možnost umika krožišča v Modreju proti Mostu na Soči, s čimer bi se po njihovi oceni zmanjšal poseg v prostor.

Vodja sektorja za investicije v ceste na Direkciji RS za infrastrukturo Tomaž Willenpart je povedal, da bodo krožišče optimizirali, a hkrati poudaril, da so omejeni z nosilci urejanja prostora. Opozoril je tudi, da gre za urejanje četrte razvojne osi, zato je potrebno upoštevati prometne zahteve. Tudi če bi bil predor z umikom proti Mostu na Soči krajši, bi bil strošek izgradnje priključka zaradi specifičnega terena lahko še višji, je izpostavil.

Kot je še povedal Willenpart, bodo po zaključeni javni obravnavi pripravili odgovore na podane pripombe, zavzeli ustrezna stališča in jih objavili. Zadnji korak je umeščanje izbrane variante, ki jo bodo takrat še enkrat podrobneje predstavili.

Javna razgrnitev bo potekala do vključno 3. februarja, do takrat ima javnost tudi možnost podati pripombe in predloge na razgrnjeno gradivo.

Če v postopku ne bo večjih težav, še letos pričakujejo zaključek študije variant, v dveh letih nato zaključek državnega prostorskega načrta, sledilo bo projektiranje, pridobivanje dokumentacije in zemljišč, gradnjo pa bi lahko začeli okrog leta 2027.

Promet skozi Most na Soči se bo sicer z izgradnjo obvoznice, vrednost katere je trenutno ocenjena na 4,9 milijona evrov, po ocenah strokovnjakov več kot prepolovil, z današnjih 5000 na 2000 vozil. Nova hierarhija cest pa bo po pričakovanjih omogočila tudi ureditev kolesarskega omrežja in predvsem razvoj samega središča kraja.

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0