V Lenartu ob začetku šolskega leta mlade nagovorili z "lenarškim argojem"
V Lenartu so ob začetku novega šolskega leta šolarje nagovorili s prav posebno kampanjo, s katero želijo mlade na preprost, a njim zanimiv način, vzpodbuditi k pozitivnem razmišljanju, pozitivnemu odnosu do sebe in do drugih. Koncept izvedbe temelji na osnovni različici štajerskega arga, ki so mu dodali lokalni pridih na sodoben način.
Te dni je tako ob prometnih vpadnicah v mesto ter ob šolskih poteh mogoče zaslediti jumbo plakate, pripravili pa so tudi promocijski material, temu pa bo sledil poseben dan v stilu "lenarškega arga". Pri pripravi projekta sodelujejo predstavniki lokalne skupnosti, medijski strokovnjaki ter strokovna služba s področja otroške in mladostniške psihologije.
Projekt je zaživel v kombinaciji besed in ilustracij. Preproste vsakdanje izraze, ki se jih lahko ujame med sprehodom po mestu, so zapisali v argo jeziku, saj je ravno ta tisti, ki povezuje občane.
V sodelovanju z Niko Mirt, ki že pet let ustvarja Štajerski argo, so tega prilagodili lokalni skupnosti in mu dodali slovenskogoriški pridih - Ovtarja, zaščitnika tega območja, ki je hkrati tudi športnik, učenjak in delavec. Ovtar kaže, da je lahko vsak izmed nas karkoli si želi in da lahko vsak od nas igra pomembno vlogo v naši skupnosti.
Kot je povedal župan Janez Kramberger, je ideja nastala že pred časom, ko je pogovor na enem od družabnih srečanj nanesel na to, v kakšnem času živimo in kakšni so današnji družbeni problemi, kako se odzivati ter kako odgovoriti na vprašanja sodobnega časa.
"Živimo v dobi naglice, kjer šteje samo denar, lepota, vse mora biti urejeno in lepo, moramo biti vedno na prvih straneh medijev, predvsem družbenih medijev, a realno življenje je nekaj drugega. Na domač način bi radi s temi frazami spodbudili mlade in tudi starejše k pozitivnem razmišljanju," je pojasnil.
Štajerski Argo se je z uporabo štajerskih besed in besednih zvez, ki na prvi pogled zvenijo preprosto in vsakdanje, a lahko nosijo globoko sporočilo, v spletni različici uveljavil pod okriljem Nike Mirt, njena ideja oziroma kar blagovna znamka pa je že dobro sprejeta v okolju in med ljudmi.
"Ker želimo, da otroci razumejo tovrstne napise, smo v sodelovanju z osnovnima šolama v Lenartu in Voličini uredili dodatno pojasnilo in gradiva, ki ga bodo učenci prejeli v šoli, za njih pa tudi pripravljamo poseben Argo dogodek, ki naj zaenkrat ostane presenečenje," je pojasnila pobudnica lenarškega projekta Petra Krepek Cafnik. Upa, da bo ta prinesel dobro voljo in pozitivno spodbudo med občane, še posebej med mlajšo generacijo.