Slovenski Bird Buddy z novo kampanjo zbral 2,9 milijona evrov

Slovenski startup Bird Buddy je s kampanjo na globalni spletni platformi za množično financiranje Kickstarter, ki se je končala danes, zbral 3,14 milijona dolarjev oziroma 2,9 milijona evrov.

Slovenski Bird Buddy z novo kampanjo zbral 2,9 milijona evrov

Pametna ptičja krmilnica in kopel sta prepričali več kot 10.000 ljudi, ekipa Bird Buddyja pa ima v mislih že nov projekt.

Bird Buddy je v letošnji kampanji zbiral sredstva za dva nova produkta: pametno ptičjo krmilnico za kolibrije Smart Hummingbird Feeder in pametno ptičjo hišico z vgrajeno vodno kopeljo Smart Bird Bath.

Oba produkta imata vgrajeno kamero za samodejno fotografiranje in snemanje ptic med njihovim obiskom krmilnice oziroma hišice, oba imata tudi možnost nadgradnje s solarnim modulom za polnjenje. Dodatno ponujajo tudi stojalo z držali za več ptičjih krmilnic.

"Gre za zelo logičen naslednji korak v naši zgodbi, ki temelji na zelo podobnih tehnologijah. Obenem smo z novim projektom prisluhnili željam naših uporabnikov, saj dodatna izdelka povečata nabor ptičjih vrst, ki jih lahko obiščejo," je za STA povedal član ekipe Bird Buddy Žiga Vrtačič.

Kot primer je izpostavil lastovke, ki se hranijo le z žuželkami med letom, zato ne bodo obiskale krmilnice, napolnjene s semeni. "Bodo pa z veseljem izkoristile priložnost za kopel," je dejal. Kolibriji pa se hranijo pretežno s pitjem nektarja, kar jim posebej prilagojena krmilnica tudi omogoča.

Kampanjo za njihov novi projekt za ljubitelje ptic so zagnali sredi maja. Za osnovni cilj so si zastavili zbrati 100.000 dolarjev (92.500 evrov), kar pa so večkratno presegli. Daleč največ zanimanja so poželi v ZDA. Podporniki bodo naročene produkte prejeli predvidoma marca 2024.

"Že ob začetku prvega projekta smo imeli v mislih predvsem najbolj zagrizene ljubitelje ptic, ki temu hobiju namenijo veliko prostega časa. Izkazalo pa se je, da Bird Buddy nagovarja precej širšo skupnost. Med našimi strankami so tako številni povsem običajni ljudje, ki jih ptice do neke mere zanimajo ali pa se z njimi šele spoznavajo," je pojasnil.

Bird Buddy je s svojim izvornim projektom pametne ptičje krmilnice v kampanji na Kickstarterju, ki se je zaključila januarja 2021, uspel prepričati skoraj 23.000 podpornikov in zbrati 4,2 milijona evrov sredstev. Nato je leta 2021 prejel tudi naziv slovenski startup leta.

Kljub zelo uspešni kampanji množičnega financiranja Bird Buddy že razvija nov projekt. Podrobnosti še ne razkrivajo, v osnovi pa se nanaša na še natančnejše opredeljevanje ptic.

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0