Zala in Združenje Europa Donna Slovenija s kampanjo osveščanja o pomenu samopregledovanja dojk

Blagovna znamka Zala in Združenje Europa Donna Slovenija sta se skupaj odločili za nekoliko bolj opazen in obsežnejši pristop k osveščanju o pomembnosti samopregledovanja dojk. Za uvod v rožnati oktober, mednarodni mesec osveščanja o raku dojk, sta pripravili komunikacijsko kampanjo s sporočilom Vedno na dosegu roke.

Zala in Združenje Europa Donna Slovenija s kampanjo osveščanja o pomenu samopregledovanja dojk

Komunikacijska kampanja osvešča o pomenu rednega mesečnega samopregledovanja dojk, ki je ključno za zgodnje odkrivanje raka in vpliva na boljše preživetje. Glavni medij osveščanja je etiketa 500 ml izvirske vode Zala, ki vsebuje poziv k donaciji za podporo raziskavam raka in QR kodo, ki to omogoča, so sporočili iz Pivovarne Laško Union.

Donacije se zbirajo v letos ustanovljeni sklad za podpiranje raziskav s področja raka dojk in rakov rodil - Sklad Mojce Senčar.

V Sloveniji je vsako leto na novo diagnosticiranih več kot 1500 oseb z rakom dojke . "To nam daje vsaj 1500 razlogov. Da smo pozorni. Da smo aktivni. Da skrbimo za svoje zdravje in k temu motiviramo svoje najbližje. Nenazadnje, da smo solidarni. Pomagamo, podpiramo in doniramo," so zapisali v sporočilu za javnost.

1500 razlogov je komunikacijski nagovor kampanje, katere nosilni medij je etiketa izvirske vode Zala, kampanja pa bo predstavljena v času teniškega turnirja WTA v Portorožu z oglaševanjem in digitalno kampanjo ter na družbenih omrežjih v sodelovanju z ambasadorji znamke in društva.

Sporočilo kampanje je še toliko bolj močno, ker so obraz kampanje resnične osebe - močne in pogumne, predvsem pa srčne ženske, prebolevnice raka dojk. V kampanji sodelujejo članice Društva Europa Donna Slovenija Metka, Špela in Irena, sodelavka Pivovarne Laško Union Bojana ter dolgoletna ambasadorka Jana Koteska.

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0