Kako pridobiti stranke kar preko telefona?
Hladen klic je tehnika trženja, ki se tradicionalno uporablja za neposredno kontaktiranje potencialnih strank prek telefona. V osnovi gre za to, da prodajalec ali tržnik pokliče ljudi, ki nimajo predhodnega znanja o njegovih izdelkih ali storitvah, s ciljem prepričati jih, da opravijo nakup. Kljub temu, da je hladno klicanje že dolgo dragoceno orodje v prodaji, se je njegov pristop s časom razvil. Ključno je obvladati umetnost učinkovitega in spoštljivega hladnega klicanja. Ta članek bo raziskal korake za uspeh pri hladnem klicanju, ki presegajo tradicionalne vsiljive tehnike.
Hladen klic je tehnika trženja, ki se tradicionalno uporablja za neposredno kontaktiranje potencialnih strank prek telefona. V osnovi gre za to, da prodajalec ali tržnik pokliče ljudi, ki nimajo predhodnega znanja o njegovih izdelkih ali storitvah, s ciljem prepričati jih, da opravijo nakup. Kljub temu, da je hladno klicanje že dolgo dragoceno orodje v prodaji, se je njegov pristop s časom razv
Premium VSEBINA
Za dostop do vsebine se je potrebno BREZPLAČNO registrirati.
Celoten članek je namreč na voljo le registriranim uporabnikom z ADRIA INFO računom.